La historia del cine XII: La lucha contra el poder, la protesta en el cine

MAIATZAK

MAYO

Photomuseumek  sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, ostiral honetan, maiatzaren 25ean, “La historia del cine” izeneko zinema zikloaren hamabigarren emanaldia eskainiko da.

Kapitulu honetan, 80 hamarkadako hainbat herrialdetako zinemagintza aztertuko da:

Txinako 5. belaunaldia,  SESBeko zinema, eta gizarteak eta botereak onetsitako Hollywoodeko zinemak baztertutako tabu ziren gaiak ukitzen zituzten zinemagile berritzaileek egindako filmak.

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz este viernes, 25 de mayo, se proyectará el duodécimo capítulo de “La historia del cine”.

En este capítulo se analizarán la cinematografía de los años 80 en diferentes países: China, con la 5ª Generación, el cine de la URSS  y  las películas realizadas por cineastas innovadores que empezaron a tocar temas tabú rechazados por el cine de Hollywood, tradicionalmente apadrinado por  la sociedad y el poder establecido.