Expresiones artísticas de las grandes civilizaciones V: El Renacimiento

MARTXOAK

MARZO

Errenazimentua

Photomuseumek  sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, ostiral honetako saioa arte adierazpenei buruzko zikloaren bosgarrengoa izango da. Zehazki, Errenazimentuari buruzkoa izango da.

Artearen bidez, mendebaldeko eta ekialdeko inperioek beren nagusitasuna erakusten zuten gainerako herrialdeei. Helburu bera zuten, baina artistaren kontzeptuarekin era desberdinetan jokatzen zuten. Michelangelo edo Caravaggio bezalako artistak txalotzen zituzten Europan, bitartean, Akbar enperadoreak Indiako artea aldatu zuen. Meskita urdinak edota San Pedroko Basilikak bi munduen arteko erronka erakusten duten lan arkitektoniko apartak dira. tako testigantza ere.

El Renacimiento

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes será la quinta del ciclo sobre las manifestaciones artísticas. En concreto, girará en torno al Renacimiento.

A través del arte, los imperios de este a oeste, mostraban su superioridad al resto del mundo. El mismo objetivo, distintas formas de lidiar con la figura del artista. Mientras los artistas como Miguel Ángel o Caravaggio eran aclamados en Europa, el emperador Akbar cambió el arte en la India. Obras arquitectónicas como la mezquita azul o la basílica de San Pedro muestran la competencia que existía entre los dos mundos, dejando un legado de esta época histórica.