Emakumeen Nazioarteko Eguna II

MARTXOAK

MARZO

Photomuseumek  sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, martxoaren 9ko Hannah Arendt filosofo, pentsalari eta kazetari juduari eskainiko zaio.

“The New Yorker” egunkariak Adolf Eichmannen epaiketaren berri emateko Jerusalemera bidali zuten Hannah Arendt. Epaileek heriotz-zigorra ezarriko zioten Alemania Naziko gerra kriminalari.

Lau urtetan zehar, eztabaida sutsuen artean, "Eichmann in Jeresalem: A report of Banality of Evil" izeneko liburua idatzi zuen . Nazioartean zalaparta handia sortu zuen argitalpenak berehala. Bertan, Arendt-ek gorteko lekukotasuna eta ziurtasun historikoan oinarrituz, hainbat ohar egiten ditu Eichmann-en gainean.

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes, 9 de marzo,  estará dedicada a la filósofa, pensadora y periodista judía Hannah Arendt.

Hannah Arendt fue enviada a Jerusalén por “The New Yorker” a cubrir el juicio del criminal de guerra nazi Adolf Eichmann, juzgado y condenado a muerte por el tribunal.

A lo largo de cuatro años, entre discusiones fervientes, escribió el libro "Eichmann in Jerusalem: A report of Banality of Evil". Enseguida la publicación creó un gran estruendo en la comunidad internacional. En este libro Arendt toma el testimonio de la corte del tribunal y hace varias observaciones sobre Eichmann.