Proiekzioa / Proyección "La retirada"

AZAROAK

NOVIEMBRE

Erretirada

Photomuseumek sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, ostiral honetako saioa egun Photomuseumen ikusgai dagoen “Euskal erbestea Gerra Zibilaren ondoren” erakusketaren harira dator.

Zehazki, 1939an “Erretirada” bezala ezagutzen den bigaren faseari buruzkoa izango da. Garai hartan, Kataluniatik Frantzira atera ziren 500.000 lagunetatik 10.000 inguru euskaldunak ziren.

La retirada

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes girará a la exposición “El exilio vasco tras la Guerra Civil" que actualmente se exhibe en el Photomuseum.

En concreto, sobre la segunda fase del exilio, conocido como “La Retirada” de 1939. Se estima que más de 500.000 personas salieron desde Cataluña a Francia, y de ellas unas 10.000 eran vascas.