Zinema Japoniarra V / Cine Japones V

Junio

Zinema Japoniarra V

Seijiro Koyama

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultura hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, ostiral honetako saioa Seijiro Koyama zinema zuzendari japoniarraren inguruan izango da.

Koyama, Nihongo Unibertsitatean ikasi zuen, baina ikasketak erdibidean utzi zituen Eiga Kyokai Kindai ekoizpen independenteko konpainian lanean hasteko. Bertan, zuzendari laguntzaile lanatean aritu zen besteak beste Kaneto Shindō, Kōzaburō Yoshimura eta Tadashima Imai zuzendariekin. Koyamak 1971n egin zuen debuta zuzendari gisa, Koi no mura iru filmarekin, eta 1976an Futatsu no hûmonika bere bigarren filma zuzendu zuen.

Aipagarria da 1987an zuzendu zuen Hachikō Monogatari filma. Akita Inu Hachikō txakur leialaren benetako istorioa kontatu zuen film honek urte horretako leihatilarik hoberena egin zuen film japoniarra izan zen.

Hainbat sari jaso ditu horien artean 2000. urtean Chinichiko Kultura Saria eman zioten.

Cine Japonés V

Seijiro Koyama

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes girará en torno al director de cine japonés Seijiro Koyama.

Koyama asistió a la Universidad de Nihon, pero la dejó a medio camino para unirse a la compañía de producción independiente Eiga Kyokai Kindai, donde trabajó como ayudante de dirección con directores como Kaneto Shindo, Kozaburo Yoshimura y Tadashima Imai. Koyama hizo su debut como director en 1971 con la película Koi no mura iru  y en 1976 hizo su segunda película Futatsu no hamonika.

Destaca su película Hachiko Monogatari, que dirigió en 1987 que contaba la historia real del fiel perro Akita Inu Hachiko. Fue la película japonesa con mejor taquilla en ese año.

Ha recibido varios premios entre ellos fue galardonado con el Premio de Cultura de Chinichi en el año 2000.