Aurrenengo arte espresioak / Primeras manifestaciones artísticas

URTARRILAK

ENERO

Photomuseumek  sustatu eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, ostiral honetako saioa arte adierazpenei buruzko zikloaren aurrenengoa izango da. Hain zuzen, gizakiaren sormenaren jatorriaren ingurukoa.

Horretarako, Hegoafrikako edota edo Espainiako iparraldeko haitzulo paleolitikoetara jo beharra dago, leku horietan lehen gizakiek beren aztarna eta munduaren emateko moduaren arrastoa utzi zutelako.

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes será el primero del ciclo sobre las manifestaciones artísticas. En concreto, girará en torno al origen de la creatividad del ser humano.

Para ello, hay que recurrir a las cuevas paleolíticas de África del Sur o el norte de España, ya que en esos lugares dejaron muestra de su presencia y de su percepción del mundo los primeros seres humanos.