OHARRA / AVISO

PHOTOMUSEUMA BERRIRO ZABALIK

Etenaldiaren ondoren, gaur ekainak 16, Photomuseumek bere ateak irekiko ditu berriro, ohiko ordutegiarekin: 10:00etatik 14:00etara eta 17:00etatik 20:00etara, asteartetik igandera.

Gogorarazi nahi dugu asteazkenetan eta ostiraletan sarrera doakoa dela eta hil honen amaierara arte gainerako egunetan tarifa murriztua aplikatuko dela (3 €).

Aldi baterako erakusketen programazioaren barruan, Marta Contin argazkilariaren "Las Salesas" erakusketari jarraipena emango zaio uztailak 12ra bitarte.

REAPERTURA DEL PHOTOMUSEUM

Tras permanecer cerrado un tiempo, hoy 16 de junio el Photomuseum reabrirá sus puertas con el horario habitual de  10:00 a 14:00 y 17:00 a 20:00 horas, de martes a domingo.

Recordamos que los miércoles y viernes la entrada es gratuita y hasta finales de este mes el resto de los días se aplicará la tarifa reducida (3€).

Dentro de la programación de exposiciones temporales se dará continuidad hasta el 12 de julio a la muestra “Las Salesas “ de la fotógrafa Marta Contin