Irailak

Doako sarrera / Aforo mugatua

Entrada gratuita / Aforo limitado

Fernando Fernán Gómez

Photomuseumak sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, ostiral honetako saioa Fernando Fernán Gómez espainiar eleberrigile, aktore, gidoilari eta zuzendariaren inguruan izango da.

Fernando Fernández Gómez (1921 - 2007) espainiar zinema eta literaturako izen handienetakoa izan zen. Bere izaera zailagatik ezaguna, bere ibilbide luzeak idazketa, emanaldi, zuzendaritza eta gidoi zinematografikoen lanketa barne hartzen ditu, genero hauetan guztietan talentu handia erakutsi zuelarik.

Filosofia eta Letrak karrera hasi zuen, baina, horretaz damututa, ikasketa horiek utzi zituen eta antzerki-konpainia batean trebatu zen. Urte batzuk geroago, Cifesa ekoiztetxeak fitxatu zuen, eta 1950. hamarkadarako Fernán Gómez zinemagintzaren izen ezagunenetakoa bihurtu zen.
Besteak beste, La vida por delante (1958), La vida alrededor (1959) eta El mundo sigue (1963) filmek osatutako trilogiako aktorea eta zuzendaria izan zen aldi berean.

Fernando Fernán Gómez

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes será en torno al novelista, actor, guionista y director español Ferando Fernán Gómez.

Fernando Fernández Gómez (1921-2007) fue uno de los grandes nombres del cine y la literatura españa. Reconocido por un carácter difícil, su extensa trayectoria abarca la escritura y la actuación dirección y elaboración de guiones cinematográficos, todo ellos géneros en los que demostró gran talento.

Inició la carrera de Filosofía y Letras pero, arrepentido de ello, cambió estos estudios por su formación en una compañía de teatro. Años después fue fichado por la productora de cine Cifesa y para los años 50 Fernán Gómez se había convertido en uno de los nombres más populares y recurrentes de la industria del cine. Llegó a ser actor y director simultáneamente entre otros en la trilogía formada por La vida por delante (1958), La vida alrededor (1959) y el mundo sigue (1963).