Irailak

Doako sarrera / Aforo mugatua

Entrada gratuita / Aforo limitado

Jean Paul Belmondo

Photomuseumak sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kulturaren difusiorako programaren barruan, ostiral honetako saioa Jean Paul Belmondo aktorearen inguruan izango da.

Gaztetan, futbolzalea eta boxeolaria izan zen. Ondorioz, gorputz atletikoa eta sudur hautsia lortu zituen. Bere itxura eta frantziar zinemako gizonik itsusienaren izengoitia modu adimentsuan ustiatu zituen.

Jean-Luc Godarden a bout de souffle (1960) filmean parte hartzeak Nouvelle Vague izenarekin ezagutzen den mugimendu kulturaleko ikono garrantzitsuenetakoa bihurtu zuen. Pierrot le fou filmean bere interpretaziorik onenetakoa egin zuen. Bertan, mota guztietako joko postmodernoak interpretatu zituen eta, era berean, ikusleari zirrara sortzen jarraitzen zuen.

Gizonezko aktore onenaren César Saria irabazi zuen, Itinéraire d'un enfant gâté (1988) filmagatik, baina uko egin zion saria horri. 2007an Ohorezko Legioa eman zioten komandante graduan.

Jean Paul Belmondo

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz la sesión de este viernes será en torno al actor Jean Paul Belmondo.

Aficionado al fútbol y al boxeo en su juventud, logró un físico atlético y una nariz quebrada, que le darían ventajas en su carrera cinematográfica. Explotó inteligentemente su aspecto, y el mote de el hombre más feo del cine francés.

Su participación en la película À bout de souffle (1960) de Jean-Luc Godard, lo convirtió en una de las principales figuras del movimiento cultural francés conocido como la Nouvelle Vague, de la cual fué uno de los actores icónicos. Uno de sus mejores interpretaciones fue en la película Pierrot le fou donde Belmondo demostraba poder interpretar todo tipo de juegos postmodernos y seguir tocando las emociones del espectador.

Ganador del Premio César 1989 al mejor actor por el filme Itinéraire d'un enfant gâté (1988), premio que rechazó. Fue condecorado en 2007 con la Legión de Honor en el grado de Comandante.