Mahai-ingurua / Charla-coloquio

Mahai-Ingurua proiekzioarekin

Emakumeok aurkezle / Nosotras exponemos

Trini Grases-en eskutik

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako Aula/Gela kultur hedapenerako programaren barruan, ostiraleko saioa Photomuseumen ikusgai dagoen "Emakumeok aurkezle/Nosotras exponemos" aldi-baterako erakusketaren  ingurukoa izango da.

Lehenik, erakusketa borobiltzen duen proiekzioa eskainiko da eta, jarraian, Trini Grasesen eskutik mahai-ingurua egingo dugu. Trini Grases Gipuzkoako Argazkilari elkarteko kidea da, argazki-mostra osatzen duten beste 20 emakumezko kideak bezalaxe.

Charla-Coloquio con proyección

Emakumeok aurkezle/Nosotras exponemos

A cargo de Trini Grases

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz, la sesión de este viernes girará en torno a la exposición temporal "Emakumeok aurkezle/ Nosotras exponemos" que se exhibe en el Photomuseum.

Primero se ofrecerá una proyección que complementa la exposición y, a continuación, se celebrará una charla-coloquio a cargo de Trini Grases, miembro de la Sociedad Fotográfica de Gipuzkoa, al igual que las otras 20 integrantes de la muestra fotográfica.