Arte Alemaniarra III / Arte Alemán III

Maiatzak

Arte Alemaniarra III

Photomuseumek sustatutako eta Zarauzko Udalak babestutako kultur hedapenerako Aula/Gela programaren barruan, Arte alemaniarrari eskainitako zikloaren hirugarren kapitulua proiektatuko da ostiral honetan.

Andrew Graham-Dixon arte-kritikariak Arte alemaniarrak jorratzen dituen gai nagusiak landuko ditu: paisaia, folklorea eta nortasun nazionala. Ibilbide geografiko eta kronologiko baten bidez, garai bakoitza sakonki aztertuko du. Hastapenetatik hasi eta, barrokoa erromantizismoa, espresionismoa, dadaismoa aztertuko ditu, gaur egungo arteraino.

Hirugarren zati honetan XX. mendeko garai ilun eta zailak ikertzen dira. Gerra ondoren, Hirugarren Reicharen itzalak iraun zuen eta Alemania zatituta eta traumatizatuta egon zen. Otto Dix eta George Groszen obrak eta Bauhaus-en garaitik, Georg Baselitz, Hilla Becher edota Joseph Beuys kontzeptu-artistaren gerraosteko margolarietaraino bidaia luze eta bitxia dago.

Arte Alemán III

Dentro del programa Aula/Gela de difusión cultural promovido por el Photomuseum y patrocinado por el Ayuntamiento de Zarautz en la sesión de este viernes se proyectará el tercer capítulo del ciclo dedicado al arte alemán.

Se trata de un ciclo donde el crítico de arte Andrew Graham-Dixon explora los grandes temas del arte alemán: el paisaje, el folklore y la identidad nacional. A través de un recorrido geográfico y cronológico, analiza cada época en profundidad. Abarca desde los inicios del arte alemán, a través del barroco, el romanticismo, el expresionismo y los movimientos dadaístas, hasta el arte de la actualidad.

Esta tercera parte se investiga en los oscuros y difíciles tiempos del siglo XX. Después de la guerra, la sombra del Tercer Reich persistió y Alemania permaneció dividida y traumatizada. Desde la obra de Otto Dix y George Grosz y la época del Bauhaus hasta los pintores de la posguerra Georg Baselitz, Hilla Becher y el artista conceptual Joseph Beuys hay un largo y extraño periplo.